logo bramberg

Schuljahr 2022/2023

MS Bramberg's Got Talent

In the last four English lessons the students of the 4th form have created video clips about our school. I told them, that the best video would be put on the school's website. Little did I know, that I'd end up loving each video. So here are all of them, so you people out there, can decide which video you prefer.

Our school is proud that we have such talented and skilled students, and we are happy to send them into a new adventure now.

Sport- und Spieltag 2023

Spaß und Spannung beim diesjährigen Sport- und Spieltag am vorletzten Schultag:

20230706 082504

Gewinnspiel bei der 50-Jahr-Feier

Wir gratulieren den Gewinnern des Gewinnspiels ganz herzlich. Beim Schätzspiel soll möglichst genau erraten werden, wieviele Bäume seit Beginn des Obstgartens gepflanzt wurden. Richtige Antwort: 755 Bäume

Die Gewinner sind:

• Buchner Kevin
  • Gruber Max
  • Wechselberger Traudi

Herzliche Gratulation! Der Elternverein sponsert den Gewinnern jeweils einen Obstbaum. Danke dafür!

Gratulation an die Absolventen des ECDL Zertifikates

Wir gratulieren:

7 Module:

Hofer Leonie (4a), Holzer Julian (4a), Oberleitner Felix (4a), Pfeffer Johanna (4a), Proßegger Hannah H. (4a), Riedelsperger Lia M. (4a),  Wimmer Lara (4a), Blaickner Nico (4b), Innerhofer Mathias (4b), Nindl Jana (4b), Wöhrer Hannah V. (4b)

4 Module:

Gruber Maximilian (4a), Schmuck Tobias G. (4a), Emberger Tim (4b)

biber der Informatik

logo biber